19 februari 2019

4 dagen oud

4 dagen oud zijn de puppies vandaag.
En ze doen het goed !
Elke ochtend worden ze gewogen.  De puppies moeten ten laatste op 10 dagen hun geboorte gewicht verdubbeld hebben.
 Kate vindt het niet prettig als ik haar puppy weg neem en op de weegschaal leg, maar ze laat het toe.
Maar dan komt het verschonen van de kist.

Ik leg alles klaar, maar dat vetbed moet er uit en daarvoor moet ik Kate echt wel bij de pups weg lokken.
De pups leg ik dan allemaal in een ander mandje
En het deurtje gaat dicht zodat Kate zich niet kan komen bemoeien :-)
Maar dat moet niet te lang duren ! Dus zodra alles verschoond is gaat ze checken of ik haar pups niks heb aangedaan.  Ik weet niet of ze kan tellen, maar volgens mij wel !



5 opmerkingen:

Annemarie zei

Haha..die blik van Kate op de laatste foto..blijf nou toch eens met je fikken van mijn pups af..:-)

Mej zei

Inderdaad, die blik πŸ˜€ en de oortjes naar achter. Zeer beschermend en op haar hoede. Magistraal moedertje 😘

Kristel zei

Oh ja hoor zegt Kate, ze zijn allemaal van mij !!!
Die bonte jongetjes kunnen me wel bekoren, ik ben benieuwd hoe ze er binnen een paar weken gaan uitzien. God, dat roze mannetje is mooi ...

Monique zei

Zo leuk om te zien hoe die moederinstincten feilloos hun werk doen! Wat fijn dat ze alle 8 voorspoedig in gewicht aankomen, dat is zorgeloos voor jullie. En wat gaat het toch hard allemaal....

Elly de Visser zei

Geweldig Tinne, ze komen niks tekort bij jullie zelfs het tijdelijke mandje ziet er zacht en beschermend uit.
Ja inderdaad die blik van Kate....