11 februari 2015

Moon Orchid Nice 'N' Charming - Bowie

Bowie werd geboren als 7e en als 4e reutje en kreeg de kleur zachtblauw. Maar dit zachtblauwe reutje  was wel een tijdlang ons zorgenkindje. Hij had een geboortegewicht van 230 gram, veel lager dan de anderen. Ter vergelijking : de groene en gele teef hadden een geboortegewicht van 290 gram, de zwaarste reu (de witte) had een geboortegewicht van 340 gram !
Hij kwam over het algemeen goed bij en had van bij de geboorte direct een resem fans ;-)
Zachtblauw en felblauw.
Bowie kreeg regelmatig wat extra aandacht en werd aan de achterste tepels van Dyllis gelegd zodat hij het nodige eten binnen kreeg.
 En pap ... dat vond hij ook wel lekker ;-)
Hij ontwikkelde eigenlijk hetzelfde als de anderen.
En op 28 februari, op dag 19, woog hij evenveel als het gele meisje.
Maar Bowie had dus een hele schare aan fans.
We hadden hem te veel voor de camera gehouden, of te veel foto's van hem geplaatst.
En iedereen wilde plots zachtblauwtje ;-)
 Logisch, met dat prachtige kleurtje en sprekend snuitje.


 Maar zachtblauwtje kwam terecht bij Giovanni en Tom.

 En Bowie doet echt allerlei dingen waar een andere hond maar van kan dromen. Zwemmen in een echt zwembad bijvoorbeeld ;-)
Of een hondenmuts passen. Ik weet niet of hij hier zo blij mee is :-)



 Bowie leeft samen met 2 naaktkatten.


 En heeft blijkbaar dezelfde speeltjes als Kate : een eend zonder kop :-)
 Heerlijk rennen door het water. Het valt mij op dat Kate dit ook heel erg graag doet. Is het toeval ? Of zijn het allemaal waterratjes ?
 Frisbee !


 Nice shot !

 En ook dit is een prachtige foto.
 Bowie meets saluki ;-)
 Grootheidswaanzin ?

 Uiteraard ... een cave !


 Prachtige foto.


En hier kan menig pup nog jaloers op worden ;-) Een ontmoeting met een echt K3 meisje ...
Gelukkige verjaardag, Bowie ! Jou wensen we nog hele vele sportieve en spannende avonturen met je baasjes !

6 opmerkingen:

Monique zei

Prachtige foto's van een hele mooie Bowie <3
De foto van baasje en Bowie naast elkaar in het avondlicht is echt mega mooi, straalt zoiets liefs uit!
Die is zeer goed terecht gekomen....

Tinne zei

Het is een super team, die 2 (of eigenlijk die 3 ;-) )

Giovanni zei

NOOOOOOOITT gedacht dat we onze kleine zoooooooo graag zouden zien ...en dat hij dat graag zien nog eens dik zwaar verdiend!

Anoniem zei

Ik ben superhappy bij Tjoff en Tom. Ik ben er zwaar met mijn gatje in de boter gevallen! Op mijn verjaardag wil ik jullie dan ook eens in de kijker zetten: lieve baasjes van mij een lieve poot van jullie grootste schat Bowie!

Monique zei

Bowie heeft een heel mooi snuitje, vind ik ook!

Ward Timmerman zei

Ook ik ben fan van Bowie!!! Hij overstelpt me soms met lekjes!!! Nog een late gelukkige verjaardag!!
Dikke zoen van Wardje!