09 februari 2015

Moon Orchid Nice 'N' Bright - Zoë

Zoë werd als 2e geboren en was gelijk ook de zwaarste teef. Ze woog bij geboorte 320 gram, evenveel dus als het rode reutje.
Ze kreeg het felblauwe bandje om en ging dus de eerste weken als 'felblauwtje' door het leven ;-)
In het nest was Zoë niet bazig maar stond wel haar mannetje.
 Het was een lief hondje met een donkere kleur.
 Arme Dyllis ;-)
 een 3 tal weken oud.
 En één van de eerste keren buiten.
 Ik noemde ze heel lang mijn 'Mechelaartje' en hier zie je wel waarom.



Bij de keuringen op show kwaliteiten kwam ze er niet als de beste uit. En ze was de grootste. Ik vond het moeilijk voor haar een geschikte thuis te vinden. Niet dat we niet genoeg mensen hadden. Gewoon niet de juiste mensen voor haar. Op één of andere manier had ik me aan haar wel een beetje gehecht. Het was ook een heel leuk hondje ! Ik heb er heel erg aan gedacht om ze ook te houden, maar toen Patricia, Ronny en Tom langs kwamen wist ik dat ze 'haar' thuis had gevonden (gelukkig maar !!) Zij hadden al 2 whippets gehad, dus ze wisten wat ze in huis haalden.
In haar nieuwe thuis.

de princes in bed :-)


En deze foto is genomen eind juli. Ze was toen dik 5 maanden en bracht ons een bezoekje op de camping.
Tom en Zoë zijn duidelijk onafscheidelijk. En Zoë mag echt overal mee naartoe. Elk pretpark dat honden toelaat heeft ze gedaan deze zomer.
 Ze is op Rock Werchter geweest en leerde daar haar eerste pintje drinken.
En haar tweede ...
 Verder kreeg ik nog heel veel foto's toegestuurd. Deze vind ik prachtig !
 En hier straalt de deugnieterij eraf !
 Maar het is een mooi meisje.
 Met zalige baasjes die haar alles geven waarvan een whippethartje kan dromen !

 Heel sexy, meid !
 En Zoë heeft al mogen genieten van de zee.

 En water ;-)



 En uiteraard ... Zoë heeft haar eigenste cavebed !!
Gelukkige 1e verjaardag meisje ! En nog heel veel gelukkige jaren !!

3 opmerkingen:

Annemarie. zei

Lekker ondernemend meisje!

Unknown zei

Prachtige blog Tinne en Marc,
een mooier verjaardagscadeau bestaat er niet.

Monique zei

Ook al zo'n lekkere cave voor dit meisje. Fijne eigenaren, stuk voor stuk!