27 januari 2019

6 weken zwanger

Kate is nu 6 weken zwanger.
Haar buik begint dikker te worden, maar ze wordt vooral veel ronder rond haar ribben.
En ze is van 13,7 kg naar 15,2 gegaan.
 Ze krijgt nu een kleine maaltijd meer en begint veel rustiger te worden.
Maar de bordjes uitlikken lukt nog prima.
Gisteren ben ik bij Annemarie de werpkist gaan ophalen. Die mag ik van haar lenen, waarvoor mijn grote dank !
Deze ochtend hebben we dan onze living omgebouwd.
Eerst een stuk vinyl op de grond.
 Daarop de werpkist met alvast de hekken achteraan geplaatst.
Voorlopig heb ik nog een cave in de werpkist. Als 'uitnodiging'. 
En dat wordt geapprecieerd.  Door Dyllis :-)

4 opmerkingen:

Annemarie zei

Haha...tja, Dyllis is het een soort van gewend hè..die denkt, heej, daar is-ie weer, mooi! Kate ziet er prachtig uit..nog een paar weekjes en de kist is gevuld, het gaat snel nu.

Tinne zei

Dyllis is er blijkbaar haar vaste plek van aan het maken ;-)

Clara zei

Hallo tinne, prachtig wat jullie allemaal doen voor de nieuwe pupies een mooi welkom te maken. De pups mogen zich gelukkig prijzen met jullie, het zullen zeker prachtige pups worden die omringt worden met zoveel liefde, top . Nog veel succes Kate met de geboorte van mooie whippets pups , groetjes clara

Kristel zei

Dat ziet er netjes uit. En ja, die werpkist komt me bekend voor. Ik heb er vorig jaar uren naar zitten kijken ;-)
Ik wens Kate nog een paar rustige weken toe en een voorspoedige bevalling !