16 december 2018

De puppies zijn (waarschijnlijk) gemaakt.

Wanneer mag ik nu ??
Dit weekend kregen we hoog bezoek : Kenai (Paddington Von Mullewapp), de toekomstige papa van de pups kwam een weekend logeren. Omdat de eigenaar zelf naar Engeland ging hadden we afgesproken dat hij hier zou komen tot maandag avond en gelukkig maar.
We hebben zowel zaterdag namiddag als zondag voormiddag een succesvolle dekking gehad !

En vandaag hebben we van zijn aanwezigheid geprofiteerd om mooie foto's te maken.
Kate
Kenai

Het koppel


Als alles goed gaat verwachten we dus puppies rond 16 februari !

Kenai is een schat van een reu !   Kate vindt hem lief en Pebbles is stik jaloers en probeert hem ook te verleiden.
De momenten dat Kate apart zit lukt dat wel degelijk :-)


6 opmerkingen:

Annemarie zei

Geweldig, dat het allemaal maar gelukt mag zijn en er weer een prachtig nestje Moon Orchids mag komen!

Tinne zei

Dank je wel Annemarie !! Ik kijk er naar uit. Het is een top reu !

Monique zei

Een mooie combinatie met brede genenpool en geslaagde dekkingen: daar komen vast mooie puppies van! We gaan het van hieruit weer volgen en kijken alweer uit naar een puppybezoek, ergens in april!

Clara zei

Hallo Tinne, mooi koppel , daar komen vast hele mooie pups van , en hopelijk ook voor ons ,xxx clara

Kristel zei

Wat een mooie reu hebben jullie uitgezocht voor Kate. Ik kan me voorstellen dat hij in de smaak valt ;-)
Ik duim alvast voor gezonde pupjes en een mooie nest whippetjes. Ik volg het met veel interesse, spannend alweer. Veel succes !

Unknown zei

Super leuk! Mocht er een pup beschikbaar zijn, zou dit heel fijn zijn als speelkameraadje voor onze pomeriaan.