13 juli 2019

5 maanden zijn we maandag !

Maandag zijn de 'Sexy' puppies alweer 5 maanden oud.
Dat vraagt om een blogje en wat foto's.
Yuko weegt nu 11,8 kg en meet ongeveer 46 cm.  En hij is volop aan het wisselen.  En wisselen betekent ook puberen volgens mij :-D  Maar ik ben trots op mijn manneke. Ik vind hem mooi en hij is erg lief. En slim. Hij heeft ontdekt dat het hondenluik hem wel erg veel vrijheid kan geven. Dus helaas voor de anderen moeten we het nu regelmatig afsluiten.  Anders wordt er constant door de tuin gerend ;-)


De eerste foto is mama Kate achteraan en Yuko vooraan.  Kate is 47 cm, dus misschien is die 46 cm niet echt accuraat.


Na de mama - zoon foto's een serie met oma - mama & zoon.

 En tenslotte mocht ook tante Pebbles erbij.  Onze grote pup :-)


4 opmerkingen:

Annemarie zei

Hij blijft maar mooi vol, diepe borst al en hij groeit mooi gelijkmatig op hรจ..prachtig jochie hoor!

Tinne zei

Ik denk dat het mooi en gelijkmatig groeien te maken heeft met het rauwe voer. Maar ik ben ook weg van mijn jonge jongen :-)

Hilde Van den Broeck zei

Ze zijn zalig! Zo lief! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ En mooi!En wild ๐Ÿ˜‚

Monique zei

Hij groeit prachtig op, en lijkt helemaal geen slungel te gaan worden. En nee, dat ziet er eerder uit als 43-44 cm momenteel..... Mooi, de drie generatie foto's!