19 januari 2019

5 weken zwanger

 Vandaag is Kate 5 weken zwanger. En je begint duidelijk een buikje te zien. Ze kan sinds donderdag ook niet meer in haar wandel tuigje.  Maar gelukkig heeft ze een reserve, die ik nog iets groter kan zetten.
Dyllis kon haar verveling helaas niet verstoppen voor de foto.

Ter vergelijking een foto van haar mama 5 jaar geleden. Zij was toen zwanger van het nest van Kate.
We beginnen stilaan voorbereidingen te treffen : Ik ben alvast een groot stuk vinyl gaan kopen om op de tegels te leggen in de living wat binnenkort puppy ruimte is. Volgende week haal ik de werpkist op bij Annemarie.
Verder worden de laatste spulletjes aangekocht die ik nodig zal hebben tijdens en na de bevalling.
Spannend allemaal !

3 opmerkingen:

Annemarie zei

Ja, nu ga je het echt zien hè..die atleten van ons houden het lang verborgen maar nu toch niet meer. Heerlijk joh..de voorpret alleen al. Ik wens Kate een fijne relaxte zwangerschap!

Ilse zei

Kunnen we al een pup reserveren?

Grtn ilse

Tinne zei

Ilse, alles is gereserveerd.