05 februari 2014

Wachten, wachten, wachten...

Wachten duurt zo lang ... dus nog maar even een update. We zijn nu 8 weken en 3 dagen ver en Dyllis blijft groeien. En genieten.
 Van het moment dat ik een dekentje buiten leg, gaat ze in het zonnetje liggen.
En dat kon de voorbije 3 dagen ! Lekker vitamines opdoen ;-)
De puppybrokken zijn ondertussen ook toegekomen. Een compromis voor mij want ik voer zelden brok aan mijn eigen honden. Maar dit zal het dus worden. 80% vlees, 20% groenten en fruit. Geen granen. Nog steeds brok, maar ik denk wel de betere brok.
En Dyllis wordt dik ... heel dik :-)

8 opmerkingen:

Sarah zei

Heerlijk, die foto's van Dyllisje aan het genieten van het zonnetje! En ligt die daar nu op haar buik??? Ocharme de pupjes ;). En nu is Dyllis wel heeeeel dik hoor... dat hangbuikzwijntje is niet meer veraf :).

Giovanni zei

Haha, idd Sara :-)
Super om te zien!!!

Tinne zei

Dat hoort ze niet graag zene ... ik noem ze dikkie-dik :-)
Zolang ze eten krijgt kan het haar weinig schelen :-)

Racemonstertje zei

Hoi Tinne, dit is een testbericht. Hoop dat het werkt!

Annemarie. zei

"In China, the orchid stood for refinement, friendship, perfection, numerous progeny, all things feminine, noble, and elegant."

Nou..die numerous progeny zit eraan te komen, zo te zien..

Katja zei

Deze tijd duurt misschien wel het langste van de hele zwangerschap, de tijd dat je aan het wachten bent op de pups die moeten gaan komen. Bij elke zucht, elke andere blik denk je ...zou het dan toch...

Succes met het wachten

Monique zei

Spannend zeg.... ze zouden zo maar ieder moment kunnen komen, het is eind van de week! Dat wordt regelmatig even checken hier!

Giovanni zei

Ze maakt het wel erg spannend die Dyllis :-)