19 januari 2014

6 weken en nog wat andere foto's.

6 weken oftewel 42 dagen is Dyllis morgen zwanger. Nog 3 weken te gaan !
De wandelingen gaan gewoon door, al is de weekend wandeling sinds deze week ingekort naar maximum 8 km. (Marc doet graag 12 km, of 15 km ... maar nu even niet meer dus !)
Ik bezoek nog wel regelmatig de hondenweide, maar kort het in zodat ze niet de tijd krijgen vieze dingen te gaan zoeken en opeten.
Hier de foto van deze week, met daaronder de foto's van de vorige 2 weken.
6 weken zwanger
5 weken zwanger
4 weken zwanger
Langzaam maar zeker verdwijnt haar mooie taille.
 Ondertussen gaat het gewone leven hier door.  Wekelijks maken we kippesnoepjes in onze droger.
Die zien er na zo'n 12 uren in de droger zo uit.

En gaan vervolgens in de pot. Zonder deksel tegenwoordig, want met deksel schimmelen ze te snel.
 Ik heb ook niet stilgezeten met het maken van de bandjes. Deze komen rond de nekjes van de puppies zodat we ze gelijk correct uiteen houden en zodat het voor jullie ook gemakkelijker is te volgen op de webcam en de foto's.
En de honden ... die slapen ondertussen lekker met 4 in een cave ;-)


13 opmerkingen:

katja zei

Ah mooie Dyllis! Ze ziet er nog zo goed uit! Laat je maar lekker verwennen met al die heerlijke snoepjes en fijne manden.

Claudia zei

Ik kijk er iedere zondag naar uit om nieuwe foto's te zien :)
Dyllis heeft echt een dikker buikje gekregen ten opzichte van vorige week!
Echt mooi om te zien hoe ze met z'n vieren in de cave liggen. Helemaal relaxed!
Je hebt mooie bandjes gemaakt. Mag ik mijn lievelingskleur al doorgeven :)?
Spannend allemaal!

Sarah en co zei

Ja hé, een enorm verschil met vorige week! En Claudia, ik heb ook mijn lievelingskleurtje al doorgegeven, hahaha :). Echt heel leuk om elke week nieuwe foto's te zien... Nog 3 weekjes.... aftellen maar!!

Tinne zei

Volgende week ook nog fotos van de werpkist,de plaats waar alles zal gebeuren !

Claudia zei

Tinne, bij deze laat ik weten dat rood mijn lievelingskleur is ...

Tinne zei

Dat geloof ik best, Claudia, maar de bandjes gaan aan op het moment van de geboorte. Dat wil dan zeggen dat je blind gaat kiezen ? Neeeee ... :-) je moet echt eerst komen kijken zene ;-)

Sarah en co zei

Oeps... dat was ook mijn lievelingskleur :D. Hahaha... denk dat we best de kleurtjes aan Tinne over laten dan ;)

Claudia zei

Ach zo! Ik dacht dat de bandjes pas omgingen als voor iedereen de keuze was gemaakt. Natuurlijk willen we eerst komen kijken en dan kiezen! Een misverstandje ;)

Tinne zei

Da's niet erg Claudia ! Je gaat snel het voordeel van de kleurtjes zien :-) nog 3 weken geduld !

Giovanni zei

Spannennnnnnnnd allemaal ...kan bijna niet wachten! :-)

Vera zei

Schattig buikje !

Elly de V. zei

Echt zwanger! Die beweeglijke Dyllis straks met een nest vol kinders ik kijk er naar uit.

Monique zei

Volgens mij komt de 7 weeks foto er alweer aan, ik ben langzaam! Maar je gaat het nu echt heel goed zien. Ze is mooi in haar zwangerschap! En daarna.... mooier dan ooit, waarschijnlijk.