16 december 2013

De rust keert stilaan weer ...

We zijn ondertussen 23 dagen na het begin van de loopsheid van Dyllis.
Een week geleden werd ze gedekt maar we weten uiteraard nog niet of ze al dan niet zwanger is. Een afspraak voor de echo is gemaakt bij de dierenarts en die zal plaats vinden op 6 januari ! Geduld dus !
Ondertussen heb ik ze vandaag voor het eerst onder toezicht terug even samen gelaten.
Zolang Escada bij haar ligt is er niks aan de hand.
 Funky heeft ook niet echt interesse meer, behalve dan wanneer ze zo uitdagend met haar staart opzij voor zijn neus staat te draaien.
 Gelukkig is Funky gecastreerd en kan er niks gebeuren. Maar dat heeft ze duidelijk niet door.
 In Bowie, die niet gecastreerd is, heeft ze veel minder interesse. Toen hij deze middag bij in de cave kroop verroerde ze geen vin.  En toen ik even ging checken wat er in die cave gebeurde begreep ik waarom ...

5 opmerkingen:

Annemarie. zei

Ah, een 18+ blogje. :-)
Maakt niet uit, zolang het echte werk gedaan is door Jason. En nu duimen voor een groot mooi gezond nest!

Tinne zei

Morgen mag Daaf ook kijken hoor :-)

Monique zei

Hahahaah wat is het toch een heerlijk Verkade meisje....beetje stout maar toch ook weer niet....hahahahah
Ook hier duimen we voor een stel mooie gezonde Verkade puppen

kurt zei

Normaal doe ik- tegendraads- nooit mee met trends, maar zo'n cave ziet er toch wel interessant uit!

Tinne zei

Kurt, de whippets zijn er echt gek van. Ik heb er 3 en ze zijn allemaal bezet op dit moment. De grote wordt meestal ingepalmd door de 2 teven. dat maakt het nog warmer voor hen ;-) Funky ligt meestal in de kleinere.