29 december 2013

3 weken zwanger ?

Vandaag hebben we weer een foto genomen. Dyllis zou vandaag of morgen zo maar 3 weken zwanger kunnen zijn en we kunnen niet wachten om volgende week definitief uitsluitsel te hebben.
Dyllis doet nog steeds vrij normaal. Ze eet goed, wandelt lekker mee en na de zee wandeling laten we haar (op aanraden van een ervaren fokker)  maar niet meer te gek doen.  De tuin staat hier bijna volledig onder water dus daar rent ze momenteel ook niet in.
Even ter vergelijking met vorige week :
en de eerste week :
neen, er is duidelijk nog niks te zien ;-)
Hopelijk is er volgende week maandag goed nieuws !

13 opmerkingen:

Monique zei

Nou hier zijn de fingers crosses en we duimen ons helemaal suf.....maar alles om maandag goed nieuws te horen!!!

Racemonstertje zei

Ik wil graag verschil zien, maar nee kan er geen verschil in ontdekken. Wel heel normaal denk ik dat je het nu nog niet ziet?
Succes met geduld hebben!

Groetjes,
Andrea

Annemarie. zei

Jawel toch..een heel klein randje?

katja zei

Lijkt zeker of je een klein randje ziet...

Syl zei

Poeh.... spannend hoor voor jullie!!!

Tinne zei

Tja dat randje ... dat zie je op de eerste foto ook ;-)

Claudia zei

Wij wachten ook vol ongeduld ...
Stef Claudia en de kids

Sarah zei

Ik zie helemaal geen randje.... niks, nadda, noppes... Lijkt wel of ze een beetje vermagerd is... ze heeft waarschijnlijk last van ochtendmisselijkheid :D. 't Wordt nu toch wel heel erg spannend hoor :)

Monique zei

Nee, nog niets te zien, maar dat is bij meer teven het geval. Is ze niet slomer, slaperiger toevallig? Eetlust nog hetzelfde? Het gekke is dat je meestal van de ene op de andere dag verschil ziet. Volgende week is er duidelijkheid, want Dyllis houdt ons allemaal wel in spanning zeg!

Elly de V. zei

Ben echt benieuwd naar Volgende Week, Tinne.

Elly de V. zei

O, jee ik ben veel te laat met kijken en zie dat Vandaag de Dag der Waarheid zal zijn.

Elly de V. zei

Opeens realiseer ik me dat het vandaag donderdag is en niet maandag dat komt natuurlijk door al die feestdagen
Mijn excuses voor het geklooi Tinne je mag de de vier laatste berichtjes aub verwijderen.

Tinne zei

Ja Elly, ik wilde net zeggen ;-) Ik denk ook al een hele dag dat het maandag is, maar helaas ... nog 4 dagen geduld ! Wel fijn dat je zo meeleeft :-)